قصة سكس عربى نيك ام اربعينية وبنتها المراهقة نيك جماعى

130850
Share
Copy the link
سكس بنات مراهقات سكس عربي سكس مصري قصص سكس اجمل شرموطه مصرية اجمل متناكة مصرية احلي سكس مصري احلي قصص سكس احلي مصري جديد احلي نيك عربي اغراء عربي افلام سكس عربي افلام سكس عربية افلام سكس عربيه افلام سكس مجبات عربية افلام سكس مصرى افلام سكس مصري افلام محارم مصرى افلام نيك عربي افلام نيك مصري افلام نيك مصرية النيك ال النيك ال بقميص النيك العربي النيك العربي بقميص بزاز ة كبيرة بزاز مصرية كبيرة بلدي بلدي عربي مصري تحميك تحميل سكس عربي تحميل سكس مصرى تحميل قصص تحميل قصص سكس تحميل نيك عربي دياثة عربي رقص بنت عربية سحاق مصري سكس ازواج مصرى سكس امهات مصرية سكس بلدي مصري سكس زوجة مصرية سكس سكس عربي سكس طيز عربية سكس عربي HD سكس عربي خلىجي سكس عربي سعودي سكس عربي لبناني سكس عربي مصري سكس محجبات عربية سكس مصرى خلفى سكس مصرى مسرب سكس مصرى مشاهير سكس مصرى نار سكس مصري ساخن سكس نيك عربي عربي جديد فيلم سكس عربي ق سكس خلفى قص سكس محجبات قصص بنات شراميط قصص دياثة قصص سحاق قصص سكس قصص سكس ازواج قصص سكس امهات قصص سكس بلدي قصص سكس جديدة قصص سكس خلىجي قصص سكس زوجة قصص سكس ساخن قصص سكس سعودي قصص سكس طيز قصص سكس مجبات قصص سكس مسرب قصص سكس مشاهير قصص سكس نار قصص سكس نسوانجي قصص محارم قصص نسوانجي قصص نيك قصص نيك ة لحس كس عربي مصري جديد مصرية جسم فاجر مصرية هايجة مقطع سكس عربي نيك عربي نيك مصرى نيك موزه عربيه

قصة سكس عربى نيك ام اربعينية وبنتها المراهقة نيك جماعى

قصة سكس عربى

قصة سكس عربى جماعى شاب يمارس النيك الجماعى مع جارته الممحونة وبنتها المراهقة الجميلة

نيك جارتى الميلف ( ام كبيرة السن جميلة ) وبنتها المراهقة الجميلة ورغم ذالك رايت امها اجمل لانى

من عشاق نيك النسوان الكبيرة فى السن اكثر من نيك الفتيات الصغيرة وكل هذا فى النهاية اذواق

ولكى لا اطول عليكم قام احد اعضاء موقع زباوي بارسال قصته لنا عبر البريد الاكترونى لكى

نقوم بنشرها فى موقع زباوي قسم قصص سكس

قصة عربى

قصة سكس عربى

الاسم احمد شاب ثرى اعيش خارج مصر من اجل العمل واطرت بى الظروف النزول الى مصر من اجل

العمل ايضاً قومت بحجز غرفة فى فندق كروان اوتيل وفى اول ليلة خارج من غرفتى الى كافيه الفندق

شاهدة أمراة جميلة اربعينية ترتدى ملابس ساخنة جدا ومثيرة ولكن يبدو عليها الاحترام وانا احب بشدة

النساء فى هذا السن وحبيت انى اتكلم معاها باى طريقة لاحظة معها شنطة سفر ثقيلة فقومت من باب

المروءة بمساعدتها بعد ان سالتها تحتاجين مساعدة  ؟  فقالت لى ياريت بس مش عايزة اتعبك قولت ليها

لا بعد ازنك رايحة فين قالت لى نازلة الكافيه قولت لها اتفضلى خدت الشنطه واتعمدت انها تمشى قدامى

واعاين البضاعة جسمها سكسى مفهوش غلطه الجسم فوق عريض والوسط ملفوف وطيزها كبيرة مدورة

ونازلة بمستوى سكسى اى حد يشوف الجسم ده يتمنى ينيكه

قصة سكس عربى

بعد ما نزلنا الكافيه قعدة على التربيظة بقولها حضرتك هتروحى فين قالتلى نازلة لبنتى فلامنكو كافيه هنتقابل

هناك ونقعد مع بعض فى الفندق قولتلها ازى ده مفيش مسافة خالص بينكم وبين بعض ليه سايبه الفندق هنا

ورايحه هناك قالتلى بنتى وتحكمها اعمل ايه

انا حبيت انى اعمل اى حاجة مقابل انى اخليها تقعد فى الفندق قولتلها ممكن تتصلى بيها وتخلينى اكلمها انا

هقدر اخليها تيجى هنا المهم اتصلت ببنتها وهولت قوى فى الموضوع واقنعت البنت بالفعل انها تيجى وبقيت

الام مع بنتها قعدنا فى الكافيه شوية واتعرفت على الام سمية وبنتها سمر واتعرفو عليا واثناء التعارف اتوقعت

حاجات كتير وبالفعل اللى وصلتلو صح ومكنش صعب ده وضح جداً انثاء التعارف الام شرموطه باحتراف

والبنت واخده راحتها على الاخر بس كل حد فى خصوصيته

قصة سكس عربي جديده نيك طيز ام مصرية مع بنتها نيك جماعى

قصة سكس عربى

قصة سكس عربى

وصلتهم غرفتهم وروحت غرفتى غيرت هدومى ومن المفروض انى هنام دار فى ذهنى اجزاء من الحديث

اللى تواكد ان الام شرموطه والبنت كذالك الامر قررت انى ابدا باختبار الام وقومت دقيت باب غرفتهم

فتحت الام ايوة يا احمد قولتها ام سمر ممكن مساعده قالتلى بالتاكيد انت خيرك سابق ولا نسيت قولتها اه

انتى على الشنطه قالتلى ايووووه الشطنه قولتلها مش كبيرة شوية قالتلى هيه كبيرة فعلا بس ناعمة اوى

قولتلها ودى طبيعى ولا صناعى ؟ قالتلى ايه هيه ؟ قولتها الشنطه بتاعتك انا هنا بتكلمها عن طيزها الكبيرة

وهيه فاهمة كويس وحابة الحديث قالتلى طبيبعة دى ياما سافرت بيها قولتلها ممكن اشوفها لو عجبتنى اشتري

زيها قالتلى روح اوضتك طيب قولتلها طيب هروح سلام

روحت الاوضة قعدت على الكرسى وقناعتى كلها بانها شمال اتحولة للعكس وفى نفس اللحظة لقيت الباب بيخبط

الام دخلت ومعها بنتها طلبو يشربو حاجة فيها كحول خفيف جبت قزازة شامبانيا كاس فى كاس قامت سمر قالتلى

سمية تعالا نروح اوضتنا احسن روحنا الاوضة سمر غيرت الهدوم ولبست لانجرى ازرق سكسى وسمية قامت

خلعت هدومها وابتدت تستعرض جسمها وتمشى فى الاوضة عريانة وسمر بترقص باحتراف اجمل من صافينار

ولقيت سمية بتقولى نيكنا احنا الاتنين انا مطلقة وخبرة والبنت سمر دى مفتوحة قبل كده

قصة سكس عربى

قصص سكس عربى نيك ام شرموطه مع بنتها المراهقة الجميلة

بدات بالام صاحبة الفضل فى النيكة دى بدات برضاعة بزازها ولحس كسها لقيتها بتقولى انا عايزة اتناك فى طيزى

ولو هتلحس فى طيزى مفيش مانع مش بحس بمتعه فى كسى خالص بدات الحس فى طيز الام سمية وسمر نايمة

على السرير فاتحة كسها بدات اتناوب على الاثنين شوية الحس فى طيز ام سمر وارجع الحس فى كس بنتها سمر

وبعد لحس طيز الام قومت بالجلوس فوق وجه الام ووضع زبى فى فمها وسمر فى وضع الجلوس الحس فى كسها

حتى انتصب زبى بقوة قومت باخراج زبى من فم الام ادخلته فى كس بنتها وبدات انيك سمر والام قامت بالوقوف

امامى للحس طيزها الكبيرة الشهية حتى طلبت منى دخول زبى فى طيزها الكبيرة بدات انيك الام فى طيزها وانيك

بنتها فى كسها وامارس النيك الجماعى مع الام وبنتها حتى اقربت من القذف قومت باخراج زبى من طيز الام وبدات

فى رضاعة البزاز من اجل تاجيل القذف رضعت بزاز الام وبنتها رضاعة احترافية مثيرة وانا اشعر بهم فى قمة

المتعة طلبت منى سمر انيك كسها وانيك طيز امها بدات بنيك كس سمر ثم نيك الطيز حتى وصلت الى القذف بدات

الام وبنتها برفع بزازهم على ايديهم لاستقبال حليب زبى فوق بزاز الام الكبيرة وبزاز ابنتها المراهقة التى كانت بزازها

متوسطة الحجم وبعد ممارسة اجمل نيكة جماعية قومنا بالجلوس وكان يراودني سؤال الام لماذا متعتك فى نيك الطيز

ولكن قولت بعد الانتهاء من النيك  وبالفعل بعد نيك الام وبنتها سالت الام سمية ليه متعتك فى نيك الطيز ؟

قالتلى كنت بتناك فى طيزى من وانا بنت صغيرة وفضلت محافظة على شرفى الحد ما اتجوزت ولما جوزى

اكتشف انى بحب نيك الطيز بدرجه كبيرة شك فيا رغم انه اول دخلة ليا كانت معاه وشاف شرفى مغرق السرير

بس لما فضلت اطلب منه ينيكى فى طيزى شك فيا وعرف انى سر حفاظى على شرفى من لانى شريفة لكن عشان

اتعودت تناك فى طيزى وده كان سبب طلاقنا انما البنت سمر دى طبيعية بتتناك فى كسها وبتحب كده

قولتلهم انتو الاتنين مكملين بعض سلام يا شراميط انا هروح غرفتى

ودى كانت قصة نيك الام وبنتها اذا عجبتكم اطلبو المزيد فى تعليق صغير

قصة سكس عربى

Comments